Tuesday, September 16, 2008

The Choice

Ok, cu corallul... unii prieteni inca sunt convinsi ca l-am luat sa se asorteze cu zugraveala :) ceea ce bineinteles ca nu este adevarat, zugraveala a fost in definitiv facuta dupa ce am comandat eu sarpele... insa in-du-bi-ta-bil e una din culorile favorite.

Aveti in poza peretele, in lucru, al living-ului.

Alegerea... a fost una spontana, dupa ce am primit de pe Amazon prima carte groasa cu serpi, Snakes (Chris Mattison)... l-am sunat pe Ramunc intr-un suflet si i-am zis ca e acolo un sarpe fantastic verde, insa e tare al draqu. M-a mirat (si flatat, admit...) cand mi-a spus ca, daca se gandise la un sarpe ce mi s-ar "potrivi", fusese Corallus Caninus. Ce-i drept aveam un palmares de meticulozitate la amenajarea apartamentului, si statusem deja la discutii destul de mult... Intuitiv am umblat ca-cu-oua cu el :) daca citeam io forumul asta inainte sa il cunosc, cred ca n-aveam curajul nici sa deschid gura in fata lui :)

Nu o sa-i fac portrete pe aici, unii il cunoasteti destul de bine de pe forumul animale.ro, (pentru o parte oricum nu va contribui la vindecarea ranilor...) insa pentru mine a fost un munte de pasiune pentru animaluzele astea, nu e cazul de ipocrizii, cum ca "tot ce face e dezinteresat" yes guys animalele se cumpara pe bani, la fel si echipamentele, dar pe parcursul colaborarii noastre am ajuns sa vad in cam multe situatii de care parte dintre "comerciant" si "client" s-au asumat riscurile! si eforturile! asa incat, chit ca l-am mai simtit eu pregatindu-si ghearele si cu mine, n-am decat cuvinte de admiratie si multumire.

Daca nu stiti cum sa faceti sa se bage ghearele la loc, inainte sa fiti zgariati, poate e mai bine sa incepeti cu un siamez...

El este Amon, siamez tabby-seal-point, si a ramas la maica-mea in apartament.

Asadar, mai in primavara, hotararea era deja luata, boa smarald urma sa fie.

No comments: