Tuesday, November 18, 2008

The Shot

Am facut-o si pe asta: medicamentul anti-paraziti.

In primul rand ca Panacur se vinde in tub de 24g. Un tub = doza pentru un cal de 600kg. Not funny, avand in vedere ca serpele meu are 0,980 pe masurate.

Am exersat regula de trei-simpla cum n-am mai exersat-o din a sasea, apoi am fugit dupa cele mai mici seringi de la SensiBlu. Totul a palit, oricum, in fata problemei finale: cum i-l bag pe gat? De partea mea era doar faptul ca n-a mai primit nimic de trei saptamani si jumatate, deci cred ca puteam sa i-l pun si pe un stick USB, si l-ar fi inghitit (cu conditiile: stick-ul USB sa fie cald si sa se miste prin terariu).

Pregatit de aseara, intr-o cutie de plastic, avem una bucata soarec (nume de cod 005). The vet mi-a transmis clar ca NU trebuie sa ii dam soarecului sa inghita Panacur-ul, pentru ca ar putea interactiona cu sugurile gastrice dinauntru. Asa incat, cu un ac, cel mai gros, am incercat atata cat ma lasa si 005 sa-l manipulez, sa-i injectez medicamentul sub piele. Cum ma pricep la injectii cam tot atata cat stiu sa strunjesc in aluminiu, acul mi-a trecut de doua ori prin piele, incat la final 005 era improscat pe spinare cu o pasta alba, cu un usor miros de petrol. L-am uns bine si i-am dat drumul asa pe circuit,...

E vorba ca atata i-a fost de foame, ca n-a mai mirosit si comentat nimic. Din fericire: pentru ca soarecul incepuse deja sa se linga pe blana, spre groaza audientei (si nu c-ar fi avut pe el o doza cat pentru un animal de-un kil - iar 005 era cam departe de aceasta greutate).

Totul a fost in regula pana la urma: prima doza de anti-goange a ajuns la destinatie.

No comments: