Wednesday, March 28, 2007

Lap 2

Guys azi e nebunie pe circuit

Deja stau de o ora in masina si nu stiu exact in care bucata de pe Airport Road suntem. Pentru ca misiunea mea pe azi este sa-i trag lui Chevanne niste slide-uri mi-am scos cuminte agenda si mi-am trecut ideile. Peste 10 minute m-am apucat sa desenez pe margine apoi sa fac contururi apoi sa introduc logo-urile Alcatel Lucent, mi-am scos creioanele colorate, o desenez pe Diana Micu pe pagina introductiva si pe cand ajung la lucru o sa le am gata numa de scanat.
Adevaru-i ca mi-am scos laptop-ul si scriu respirand adanc doar doar nu-l mai bag in seama pe individul din dreapta mea, care, dupa cum bine va aduceti aminte, se numeste in India sofer. Am incercat sa-i prind cat de cat psihologia cu coltul ochiului dar ma declar depasit. Pe Kumar l-am primit acum 3 zile si se pare ca-mi ramane sofer pe veci, am nr lui de telefon si el ma ia in fiecare dimineata si ma dropuie in fiecare seara. Nu pot zice tipu e extraordinar de de treaba si simtit, io ma simt putin jenat tot timpu ca la fiecare fraza pune ",Sir" la sfarsit, si uneori ne intelegem mai greu cu etajul din parking la care sa il caut: asta pentru ca "grnstt" uneori inseamna "third", alteori "first", si, in fine, uneori este "ground" floor.


ACEST MAIL PUTETI SA NU IL CITITI doarece este inspre defularea mea.

Sunt deja de minute bune in trafic, io n-am problema cu asteptatul asta, dar este niste lucruri care ma pot scoate din sarite >-| DE CE NAIBA claxoneaza intruna i mean motorul e oprit, nu avansam, nu pare nervos sau drogat, dar din 30 in 30 de secunde bang cu mana in volan si claxoneaza jeep-ul din fata care evident si el sta pe loc. :) Incep sa cred ca e un ping-ACK la mijloc si nu neaparat vreo curtoazie cum banuiam initial.


Daca lieterle se mai amtesca este pentru ca le fiecare frana trebe sa-mi adun laptopul de pe parbriz ce-i drept micul dejun se aseaza bine in stomac si cred ca mi se vor dezvolta si anumiti muschi cu acest sport. Mi-e o jena teribila sa-mi pun centura de siguranta nu atata de teama sa nu rada da' mi-e sa nu ma aresteze pentru astfel de sacrilegii.
Cand ne punem in miscare, in jurul nostru misuna o masa de motociclete, femei, caini, kiki-autouri galbene, camioane, vaci. Nu va faceti griji totul se omogenizeaza foarte bine la caldura ce deja loveste.

Ma voi intrerupe din scancit pentru ca ne apropiem de sediul Aricent cu acest alai de nunta claxonicios. Ma abtin sa nu rad gandindu-ma cum ash fi kkt pe mine daca ar trebui sa conduc aici. Dar nu vreau sa ma gandesc nici ce ar lua-o Kumar pe cocoasa pe N118 daca ar face cum face aici :)

V-am salutat si va doresc o zi racorutza si linistita.

No comments: